Projekt 031 Iveco 3,5 t

Aluminiowa konstrukcja auto-lawety na ramę IVECO serii 35. Rozstaw osi 4100 mm. Napęd tylny, koła pojedyncze 225x65x16. Samochód do zabudowy nie jest lekki. Proponuje ograniczyć długość zabudowy do niezbędnego minimum ( 5050 mm ). Szerokość zabudowy 2110 mm.

Iveco 3,5 t auto-lawetaMożna wykonać zabudowę dłuższą ( 5270 mm ), zwiększając długości skosu o .. jedną deskę. Zabudowa będzie cięższa o dodatkowe 30 kg, ale będzie również zgodna z wytycznymi producenta i homologacją.

projekt Iveco 3,5 tRama pojazdu:

jednakowe wykonanie dla kół pojedynczych oraz bliźniaczych. Dwa ceowniki z wąskim rozstawem połączone stężeniami. Końcowy odcinek z załamaniem zmniejszającym wysokość o 50 mm. Brak możliwości wykonania połączeń poprzecznych – na końcu ramy – jak w innych samochodach dostawczych.Producent pojazdu, zaleca wzmocnić zakończenie ramy, na maksymalnej „możliwej” długości. Wzmocnienie, wewnętrznym ceownikiem, zakończonym poprzeczną blachą. Blacha wzmocnienia z otworami, przez które przykręcimy skośne przedłużenie auto-lawety.

Do ramy .. dolnej półki ceownika .. przykręcimy konstrukcje dyszla haka ( otwory w ramie auta przygotowane fabrycznie ). Siła uciągu dyszla „dopasowana” do DMC przyczepy.

Rama montażowa:

jednakowa konstrukcja – dla wszystkich pojazdów dostawczych – wykonana z otwartych profili aluminiowych lub z blachy aluminiowej zagiętej w ceownik. Grubość blachy „dopasowana” do DMC pojazdu. Końcowa część ceownika ramy montażowej – ścięta pod kątem – dopasowanym do odpowiedniego najazdu oraz do konstrukcji przedłużającej ramę pojazdu. Dwa ceowniki łączymy dwoma stężeniami, które są jednocześnie konsolami montażowymi.

Przedłużenie ramy pojazdu:

wykonane z aluminiowych profili zamkniętych .. z blachą poprzeczną na początku oraz na końcu profili. Początkowa blacha poprzeczna, z otworami przez które przykręcimy skos do blachy poprzecznej wzmocnienia ramy auta. Końcowa blacha, do przykręcenia zderzaka. Można połączyć zderzak z profilami skosu – spawem – rezygnując z blachy końcowej.

Prowadnice trapów oparte na profilu stężenia ramy i zderzaku. Trapy aluminiowe „40” o szerokości 350 mm z zabezpieczeniem antykradzieżowym. Długość trapów 2500 mm. W dłuższej wersji zabudowy .. możliwość wsunięcia trapów o długości ponad 2700 mm.

Moduł przesuwnej wciągarki zintegrowany z niską belką za-kabinową. Wersja wykonania dowolna, spawanie lub przykręcanie.

Pozostałe elementy auto-lawety dostępne z projektem wykonawczym. Waga pojazdu do zabudowy od 1830 kg. Zabudowa ………….. z dwoma trapami najazdowymi. Wyposażenie dodatkowe 60 kg ( w tym wciągarka z liną syntetyczną ). Ładowność konstrukcyjna ……….. kg. + DIN.

Zalecam wymianę resorów na jednopiórowe oraz montaż poduszek pneumatycznych. Opróżnione poduszki, ustawią zakończenie ramy na wysokości umożliwiającej wjazd samochodom o małym prześwicie ( grafika poniżej )

Chcesz projekt .. potrzebujesz podpowiedzi wykonawczych, prześlij zdjęcie samochodu oraz numer telefonu do kontaktu.

Dodaj komentarz

Projekt www