Projekt 041 MAN Tgx

Man TGX .. rozstaw osi 4500 mm, FAR 6×2. Zawieszenie na poduszkach. Koła 315x70x22,5. Konieczna korekta poziomowania osi wspomagającej .. bez wymiany opon.

Auto-laweta dostosowana do wytycznych właściciela pojazdu, trapy wysuwane hydraulicznie. Konstrukcja modułowa  ( 4 moduły ) = minimalne odkształcenia elementów podczas ocynkowania ogniowego.

Prezentowana zabudowa na ramie z załamaniem w „odpowiednim” miejscu. Dwa trapy wjazdowe o szerokości 800 mm każdy, z wysuwem L 1500 mm ( + 200 mm rezerwa ). Odległość pomiędzy trapami 850 mm.  Całkowita długość auto-lawety 7420 mm. Podłoga na wysokości 120 mm ponad ramą pojazdu z dwoma zagłębieniami.  Niewielki kąt wjazdu. Podpory na zakończeniu zabudowy obrotowe .. obsługa ręczna. Możliwość innej konfiguracji   ( hydrauliczne pionowe – teleskopowe ).

Zmniejszenie odległości pomiędzy podłogą a ramą pojazdu o   20 – 40 mm = wymiana opon na 295x60x22,5,  bez konieczności korekty ustawień poziomowania samochodu. Projekt w trakcie realizacji, więcej informacji wkrótce.

PS. w trakcie realizacji .. kolejny projekt .. zabudowa na ramę MAN TGX, z rozstawem osi 4800 mm.

Chcesz projekt zabudowy, potrzebujesz podpowiedzi wykonawczych .. prześlij wiadomość przez formularz. Podaj numer telefonu i określ czas kontaktu. Na wiadomości z Polski odpowiadam telefonicznie. Bezpłatne informacje .. przed zakupem odpowiedniej wersji samochodu do zabudowy

Pozdrawiam wszystkich, zapraszam do dyskusji.

Projekt www