Projekt 035 Wywrotka
Zabudowa „wywrotka” na ramę Renault Premium DMC 16 – 18 ton. Tylna oś przesunięta w kierunku kabiny ( zmiana rozstawu osi .. zgodna z wytycznymi producenta ). Rozstaw dopasowany do zabudowy L 4500 mm. Samochód z blokadą tylnego mostu oraz przystawką skrzyni biegów. Zawieszenie na resorach. Idealna konfiguracja pojazdu do tego typu zabudowy.
Pojemność skrzyni ładunkowej z burtami H-600 mm .. 6,5 m ( około 10 ton ). Auto posiada typowy sprzęg przyczepy z hamulcem pneumatycznym.
Model 3D konstrukcji ramy nośnej, wykonany z profili zamkniętych. Możliwość zamiany głównych profili na profile otwarte ( ceowniki gorąco-walcowane ) o odpowiedniej wytrzymałości.
Konstrukcja ramy oraz konstrukcja skrzyni ładunkowej dopasowana do najniższej możliwej wysokości załadunkowej. Burty boczne z otwieraniem górnym oraz dolnym. Tylna burta otwierana automatyczne podczas podnoszenia skrzyni.
Zabudowa w trakcie realizacji. Wykonawca zabudowy .. zrealizował kilkanaście projektów zabudów „wywrotka” i „auto-transporter”. Możliwość zlecenia wykonania dowolnej zabudowy ( wraz ze zmianą rozstawu osi, skróceniem wału napędowego, itp. ). Wykonanie Łomża.
Konstrukcja posiada niemal wszystkie dodatkowe opcje ułatwiające pracę ( bezobsługowe zamki, podesty, drabinki, uchwyty oraz rozbudowany tylny zsyp ). Jeszcze nie pomalowana .. wygląda świetnie.
Poniżej “wcześniejsze” wykonania .. wywrotka Mercedes.
Chcesz projekt, potrzebujesz podpowiedzi wykonawczych realizując własną zabudowę .. proszę o wiadomość przez formularz. Podaj numer telefonu i określ czas kontaktu.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.