Projekt 032 Peugeot Boxer Max
Peugeot Boxer Max .. rozstaw osi 4035 mm, tylny zwis 1125 mm, koła 16 cali. Rama do zabudowy grupy PSA ( Fiat, Citroen, Peugeot, Opel, Vauxhall ). Auto-laweta .. stalowo-aluminiowa z jednym załamaniem podłogi. Długość zabudowy 5100 mm, szerokość 2100 mm.
Po zdemontowaniu oryginalnej belki zderzaka ( – 20 kg ), zakończenie ramy należy wzmocnić. Wzmocnienie wykonane ze stali, montowane wewnątrz ramy pojazdu. Śruby przełożone przez ramę i wewnętrzne wzmocnienie, utworzą „odpowiednie” połączenie do przykręcenia konstrukcji skosu auto-lawety oraz dyszla haka.
Rama pośrednia ( montażowa ) to dwa ceowniki stalowe, połączone dwoma stężeniami, które są jednocześnie konsolami montażowymi i podparciem prowadnic trapów.
Skos, przedłużający ramę pojazdu .. jako odrębny moduł. Skrócony opis wykonawczy poniżej;
Główne elementy skosu; dwa stalowe profile ( otwarte lub zamknięte ). Początek profili .. blachy poprzeczne, na zakończeniu .. zderzak. W bocznych ściankach profili .. duże otwory .. przez które przełożymy i przykręcimy blokadę trapów. Poprzecznice układamy na profilach. Boki poprzecznic zamyka profil obwiedniowy. Na końcu modułu – nad zderzakiem – blacha skosu z otwartymi podporami przez które wsuwamy trapy. Boki zderzaka .. zamykają blachy podpierające profile obwiedniowe.
Prowadnice trapów w wersji przykręcanej lub nitowanej. Trapy aluminiowe „45” L = 2500 mm, wykonane z blachy „lohr” 4 mm, wzmocnione wewnętrznym ceownikiem. Nośność trapów 20 kN, ( obciążenie statyczne środka ) .. ugięcie do 8 mm. Możliwość przejazdu po trapach mini-koparką. Trapy w wersji anty-kradzieżowej z blokadą wysunięcia. Waga dwóch trapów = 32 kg.
Masy: kompletna konstrukcja wykonana ze stali oraz dwa wzmocnienia ramy = 200 kg. Moduł dyszla haka = 18 kg. Moduł przsuwnej wciągarki z podstawą + wysoki reling = 56 kg. Ogólan masa stali = 274 kg. Aluminiowe trapy = 32 kg. Aluminiowe blachy podłogi = 90 kg. Dodatkowe wyposażenie .. standardowo .. około 60 kg ( w tym wciągarka z liną syntetyczną ).
Samochód do zabudowy z silnikiem 3000 ccm, po zdemontowaniu zderzaka oraz modułu windy koła zapasowego .. waży 1740 kg. Ładowność konstrukcyjna ± 1300 kg + DIN. Koło zapasowe za kabiną lub w fabrycznym miejscu – do wyboru ( zalecam za kabiną ).
Zabudowa stalowo-aluminiowa z wysokim relingiem, dwoma skrzynkami, listwami rowerowymi, wciągarką, dwoma hakami, nadkolami, itp. Waga .. mniejsza .. do konstrukcji wykonanych w 100% z aluminium o porównywalnych parametrach ( wymiary i wyposażenie ).
Projekt wykonawczy przygotowany ( rysunki z wymiarami części, oraz dxf do cięcia i gięcia ).
Możliwość zakupu głównych elementów zabudowy do samodzielnego montażu. Podzespoły wykonane z blachy, wycięte laserowo i zagięte: 2 wzmocnienia ramy pojazdu, rama montażowa, konstrukcji skosu, dyszel haka, zderzak, moduł przesuwnej wciągarki, itp. ( spawanie zabudowy 2 – 3 godziny ).
Chcesz projekt, potrzebujesz dodatkowych informacji ( wykonując własnu projekt zabudowy ), proszę o kontakt. Dodaj zdjęcie samochodu oraz numer telefonu.
Pozdrawiam wszystkich, zapraszam do dyskusji.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.