Projekt 037 MB+VW
Mercedes Sprinter Max ( 2007 – 2023 ) .. VW Crafter Max ( 2007 – 2017 ). Koła 235x65x16. Ustawienie ramy samochodu ( odległości od gruntu ) jak wersja .. fabrycznie nowego auta 3,5 t.
Konstrukcja stalowa. Auto-laweta w wersji klasycznej ( rama + poprzecznice ). Na podłodze blacha aluminiowa, typ „Lohr”. Długość zabudowy / szerokość .. 4950 mm / 2040 mm. Nowy system blokady trapów .. sterowany dźwignią wbudowaną z zderzak. Aluminiowe trapy “350” o długości 2450mm, z wysuwanym trapem przejazdowym L 1000mm. Brak hałasu podczas jazdy.
Model 3D w wersji stalowej.
Do wykonania zabudowy potrzebujemy około 270 kg stali i 80 kg aluminiowej blachy .. na zakrycie całej podłogi.
Masa zabudowy z niską belką za-kabinową = 375 kg ( w tym dwa trapy 35 kg ), porównywalna z konstrukcją wykonaną całkowicie z aluminium ( panele ). Pojazd z zabudową 2120 kg ( bez wyposażenia ). Standardowe wyposażenie 60 kg ( wciągarka + syntetyk, 2 nadkola, 2 haki, skrzynka narzędziowa, anty-rowery ). Ładowność pojazdu z zabudową i wyposażeniem dodatkowym 1320 kg + DIN ( 1425 kg ).
Aluminium, to tylko 30% plastyczności stal. Profile z aluminium musza mieć grubsze ścianki aby zmniejszyć ich ugięcie .. za cienkie – mogą pękać. Elementy prezentowanej konstrukcji wykonane z aluminium o odpowiedniej grubości .. zmniejszą masę całej zabudowy tylko o około 75 kg. ładowność będzie nieco większa, ale koszt 3 x większy..
80% elementów konstrukcji wykonanych z blachy płaskiej. Nie jest to konstrukcja z bezsensownie dobranych profili i „ polepionych” w całość. Przygotowane podzespoły, gwarantują szybki i łatwy proces montażu. Spawanie wcześniej przygotowanych elementów w ciągu jednego dnia roboczego.
Widok częściowy 3D
Moduł skosu .. wykonany jako osobny element .. połączone z główną konstrukcją, w końcowym etapie wykonawczym. Zabudowa z modułem przesuwnej wciągarki, niską belką za-kabinową, dyszlem haka. Koło zapasowe pod zabudową, zamocowane skośnie .. blisko kabiny. Produkcja zabudów .. rozpoczęta. Możliwość zlecenia wykonania .. z odbiorem do dwóch dni. Uzbrojenie końcowe we własnym zakresie ( lub kompletna usługa montażowa ).
Główne elementy konstrukcji stalowej do połączenia w całość: rama montażowa + stężenia, kompletny moduł skosu, belka za-kabinowa, moduł wciągarki przesuwnej + płyta na rolkach, profile obwiedni.
Pozdrawiam wszystkich, zapraszam do kontaktu.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.