Projekt 040 Scania 94G
Scania 94G, rozstaw osi 4800 mm .. zawieszenie przednie – resor, zawieszenie osi napędowej – resor, oś wspomagająca – podnoszona hydraulicznie. Opony 295x60x22,5. Bardzo ciekawe rozwiązanie techniczne.
W początkowej fazie analizy przed-wykonawczej .. zastanawiałem się co zaproponować. Ale: po wielu przemyśleniach, mogę zaprezentować „bardzo uniwersalną” konstrukcję .. na której można przewozić niemal wszystkie maszyny budowlane, pojazdy specjalne oraz samochody ciężarowe i dostawcze. Pomimo, że to resor .. nie ma problemu z wjazdem. Wysokość przejazdowa z ładunkiem postawionym na „płaskiej” podłodze = 2870 mm. Pojazd postawiony w zagłębieniu minus 250mm .. wysokość przejazdowa = 3120 mm. Podłoga maksymalnego zagłębienia .. pozwala na przewóz pojazdu o wysokości 3400 mm. Wszystkie wysokości przejazdowe .. pokazane bez zezwolenia „ + 200 gabaryt”. Ładowność robocza .. jedna z największych jakie uzyskałem dotychczas w klasie DMC 26 ton .. niemal 17 ton.
Zabudowa .. trzy-modułowa + podnoszone hydraulicznie 2 trapy + 2 trapy przejazdowe + 2 trapy poziomu.
Trapy wjazdowe .. bardzo krótkie .. więc nie będą dużo wystawały ponad płaską podłogę, nie będzie oporu powietrza .. co ma duży wpływ na zużycie paliwa. Bardzo łagodny kąt wjazdu i wyjazdu z zgłębień w podłodze.
Projekt w trakcie realizacji., więcej wkrótce. Koszt stali na wykonanie zabudowy nie przekroczy 8.000 zł brutto + 2000 zł „wypalenie i zagięcia elementów z blachy”. Do tego należy doliczyć koszt dwóch siłowników, przewody hydrauliczne, rozdzielacz oraz śruby do skręcania zabudowy.
Chcesz projekt lub potrzebujesz podpowiedzi wykonawczych, realizując własną zabudowę, prześlij zapytanie przez formularz. Podaj numer telefonu i określ czas kontaktu. Odpowiadam telefonicznie na przesyłane zapytania.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.