Projekt 041 MAN Tgx
Man TGX .. rozstaw osi 4500 mm, FAR 6×2. Zawieszenie na poduszkach. Koła 315x70x22,5. Konieczna korekta poziomowania osi wspomagającej .. bez wymiany opon.
Auto-laweta dostosowana do wytycznych właściciela pojazdu, trapy wysuwane hydraulicznie. Konstrukcja modułowa ( 4 moduły ) = minimalne odkształcenia elementów podczas ocynkowania ogniowego.
Prezentowana zabudowa na ramie z załamaniem w „odpowiednim” miejscu. Dwa trapy wjazdowe o szerokości 800 mm każdy, z wysuwem L 1500 mm ( + 200 mm rezerwa ). Odległość pomiędzy trapami 850 mm. Całkowita długość auto-lawety 7420 mm. Podłoga na wysokości 120 mm ponad ramą pojazdu z dwoma zagłębieniami. Niewielki kąt wjazdu. Podpory na zakończeniu zabudowy obrotowe .. obsługa ręczna. Możliwość innej konfiguracji ( hydrauliczne pionowe – teleskopowe ).
Zmniejszenie odległości pomiędzy podłogą a ramą pojazdu o 20 – 40 mm = wymiana opon na 295x60x22,5, bez konieczności korekty ustawień poziomowania samochodu. Projekt w trakcie realizacji, więcej informacji wkrótce.
PS. w trakcie realizacji .. kolejny projekt .. zabudowa na ramę MAN TGX, z rozstawem osi 4800 mm.
Chcesz projekt zabudowy, potrzebujesz podpowiedzi wykonawczych .. prześlij wiadomość przez formularz. Podaj numer telefonu i określ czas kontaktu. Na wiadomości z Polski odpowiadam telefonicznie. Bezpłatne informacje .. przed zakupem odpowiedniej wersji samochodu do zabudowy
Pozdrawiam wszystkich, zapraszam do dyskusji.