Projekt 27 MAN tge
Auto-laweta .. na ramę MAN TGE, VW CRAFTER .. z rozstawem osi 4490 mm.
Samochód z sypialnią za-kabinową, długość zabudowy 500 cm, szerokość 208 cm. Konstrukcja wykonana ze stali, ocynkowana ogniowo. Na podłodze, w części najazdowej blacha aluminiowa typ Lohr. Wypełnienie środkowej części, blacha aluminiowa ryflowana 3 mm lub płyta konstrukcyjna PCV-IPVAN – 50% wagi aluminium
Masa elementów stalowej konstrukcji łącznie z konstrukcją wzmacniającą miejsce przykręcenia haka = 220 – 270 kg. Masa aluminiowych blach zakrywających całą podłogę = 85 kg. Koszt stali 1800 zł, aluminium 3800 – 4200 zł. Koszt ocynkowania ( regionalnie od 2,50 – 3,50 zł / kg. ). Oczywiście wszystkie ceny brutto. Samodzielne wykonanie = mniejszy koszt o 50% od porównywalnych konstrukcji z ofert internetowych. Porównując do zabudowy wykonanej z aluminium, to tylko 30% .
Masa wyposażenia dodatkowego każdej auto-lawety – bez względu na materiał konstrukcji .. stal czy aluminium.. około 85 kg ( 2 trapy aluminiowe 2,5 m, 2 nadkola, 2 skrzynki 500, 2 haki, 6 listew rowerowych, wciągarka z liną syntetyczna ). Realna ładowność pojazdu z prezentowaną zabudową i dodatkowym wyposażeniem; Fiat – 1350 kg, Mercedes – 1350 kg, Renault – 1350 kg, VW – 1350 kg, Iveco – 1300 kg, VW T4, T5,T6 – 1600 kg ( dmc 3500 w dokumentach ).
Projekty o podobnej konstrukcji, porównywalnych kosztach ( dowolny samochód ) – dostępne w czasie do 7 – 10 dni. Konstrukcje z aluminium + stalowe wzmocnienie haka .. w tym samym czasie.
Zamieszczona grafika na podstawie analiz przed-wykonawczych oraz modeli 3D zabudowy.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.