Projekt auto-laweta 021 Renault

Auto-Laweta  Renault Premium  DMC  18.000 kg. Wersja pojazdu z fabrycznym rozstawem osi 6100 mm w której przesunięto oś napędową  …do  rozstawu 5150 mmm. Zabudowa z możliwością zmiany wysokości podłogi w części najazdowej pomiędzy osiami. Możliwy transport wyższych pojazdów.

Zmiana wysokości podłogi w zakresie do .. minus 300 mm.  Możliwość dostosowania wysokości przejazdowej przez .. układanie trapów w zapadni na różnych wysokościach.

Auto-laweta w wersji modułowej. Podłoga zakryta panelami stalowymi z blachy konstrukcyjnej.

Rampa najazdowa na całej szerokości pojazdu. Napęd hydrauliczny … sterowanie pilotem.  Długość rampy około 4000 mm, kąt najazdu 12 stopni. Możliwość wjazdu samochodem osobowym.

Konstrukcja wykonana z dostępnych profili stalowych. Waga zakupionych profili około 1100 kg. Kilka kilogramów zostanie. Blacha potrzebna na wykonanie paneli .. 600 kg. Wersja zabudowy z podłogą zakrytą blachą ryflowaną zamiast paneli, to waga zabudowy mniejsza o 200 kg.

Ładowność netto pojazdu …około 9.500 kg. +  % DIN.

Zabudowa w trakcie realizacji, więcej danych po zakończeniu prac.

Zabudowa skończona … zdjęcie z testów …   ϒ O.K

Chcesz projekt konstrukcji auto-lawety na własny samochód, potrzebujesz dodatkowych wyjaśnień, podpowiedzi wykonawczych oraz  pomocy w zakupie, wykonaniu podzespołów  –  napisz podając  nr. telefonu  +  zdjęcie samochodu.  Projekty w każdej wersji konstrukcyjnej,  DMC 3500 –  42000.

 

Pozdrawiam wszystkich, zapraszam do dyskusji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Projekt www