Projekt auto-laweta 021 Renault

Auto-Laweta Renault Premium DMC 18.000 kg. Wersja pojazdu z fabrycznym rozstawem osi 6100 mm w której przesunięto oś napędową …do rozstawu 5150 mmm. Zabudowa z możliwością zmiany wysokości podłogi w części najazdowej pomiędzy osiami. Możliwy transport wyższych pojazdów.
Zmiana wysokości podłogi w zakresie do .. minus 300 mm. Możliwość dostosowania wysokości przejazdowej przez .. układanie trapów w zapadni na różnych wysokościach.
Auto-laweta w wersji modułowej. Podłoga zakryta panelami stalowymi z blachy konstrukcyjnej.
Rampa najazdowa na całej szerokości pojazdu. Napęd hydrauliczny … sterowanie pilotem. Długość rampy około 4000 mm, kąt najazdu 12 stopni. Możliwość wjazdu samochodem osobowym.
Konstrukcja wykonana z dostępnych profili stalowych. Waga zakupionych profili około 1100 kg. Kilka kilogramów zostanie. Blacha potrzebna na wykonanie paneli .. 600 kg. Wersja zabudowy z podłogą zakrytą blachą ryflowaną zamiast paneli, to waga zabudowy mniejsza o 200 kg.
Ładowność netto pojazdu …około 9.500 kg. + % DIN.
Zabudowa w trakcie realizacji, więcej danych po zakończeniu prac.
Chcesz projekt konstrukcji auto-lawety na własny samochód, potrzebujesz dodatkowych wyjaśnień, podpowiedzi wykonawczych oraz pomocy w zakupie, wykonaniu podzespołów – napisz podając nr. telefonu + zdjęcie samochodu. Projekty w każdej wersji konstrukcyjnej, DMC 3500 – 42000.
Pozdrawiam wszystkich, zapraszam do dyskusji.