Projekt auto-laweta 020 MAN

Model 3D uniwersalnej auto-lawety z możliwością przewożenia wysokich oraz szerokich pojazdów.

Zabudowa na ramie MAN TGA  rozstaw osi 5100 mm. Ładowność pojazdu 16500 kg. DMC 26000 kg.

 

»Zobacz wymiary oraz wagę«

„Tania”, prosta konstrukcja w wersji modułowej z dostępnych profili stalowych – wykonana przez właściciela pojazdu.

Pierwszy moduł, to część zabudowy od kabiny do zapadni. Drugi moduł, zapadnie + część nad  kołami napędowymi. Czwarty moduł, to część nad osią podnoszoną oraz skos. Trzecim modułem jest łącznik przejazdowy pomiędzy modułem drugim a trzecim.  Moduły łączone śrubami z nakrętką oraz bolcami ustalającymi pozycję.

Konstrukcja uniwersalna. Można przewozić prawie wszystkie maszyny budowlane oraz samochody osobowe o małym prześwicie. Zmiany głębokości zapadni … przez dodatkowe trapy układane na kilku poziomach, aż do uzyskania płaskiej podłogi. Dodatkowe trapy  przejazdowe układane w tylnej zapadni, umożliwiają wjazd pojazdem o prześwicie 115 mm. Wersja zabudowy o większym „budżecie”, to hydrauliczna zmiana głębokości zapadni. Tylne trapy wjazdowe podnoszone do góry. Trapy L-1250 mm, waga 70 kg.  Możliwość ręcznego podnoszenia – wspomaganego sprężyną obrotową – ( rozwiązanie stosowane powszechnie w segmentowych bramach garażowych ).

Konstrukcję można wykonać w kilku wersjach.  Pierwsza – podłoga zakryta – blachą  Lohr oraz wypełnienie środka sklejką wodoodporną . Druga wersja –  na podłodze panele „deski stalowe”.

Trzecia wersja – tylko częściowo zakryta podłoga w polu najazdowym, środek – sklejka  w-da.

Zabudowa skończona …  cięcie, spawanie, prace wykończeniowe  – 14 dni …  zdjęcia z testów drogowych. Wszystkie prace wykonane samodzielnie … przez właściciela pojazdu

MAN Auto-laweta 01

MAN Auto-laweta 02

Pozdrawiam wszystkich, zapraszam do dyskusji

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Projekt www